ورود و ثبت نام

TUKA DESIGN 2017

قیمت : 2,000,000 تومان
دسته بندی اصلی
لباس
تعداد فروش
0
شناسه محصول
7401
Product Description
توضیحات محصــــــول

TUKAcad یک نرم افزار نوآورانه طراحی الگوی پوشاک است که برای تولید کنندگان و طراحان با هر اندازه ای مناسب است. TUKAcad که تحت ویندوز مایکروسافت کار می کند، به کاربر این امکان را می دهد که الگوها، قوانین درجه بندی و نشانگرها را برای استایل های منفرد یا خطوط کامل بسازد. این سیستم پیشرفته الگوسازی، درجه بندی و ساخت نشانگر است که فرآیند تولید شما را ساده می کند و هزینه های عملیاتی را کاهش می دهد.

پیش نویس الگو

از ابزارهای قدرتمند CAD برای پیش نویسی الگوها از ابتدا استفاده کنید، یا بلوک های موجود را که از قبل در نرم افزار بارگذاری شده اند، اصلاح کنید. از دستورات و میانبرهای صفحه کلید برای ابزارها و عملکردها برای سرعت بخشیدن به فرآیند تهیه پیش نویس استفاده کنید.

به طور خودکار فایل ها را تولید کنید

کارت‌های الگو، نمودارهای اندازه‌گیری و فهرست‌های قطعه را به‌طور خودکار در اکسل ایجاد کنید که با فایل الگو همراه است.

درجه بندی

کتابخانه‌های بلوکی را با «رده‌بندی اصلی» بسازید. تغییرات ایجاد شده در الگوی پایه به طور خودکار در کل محدوده اندازه منعکس می شود و نیاز به محاسبه مجدد قوانین درجه را حذف می کند. اندازه را به راحتی در بین اندازه های فعلی قرار دهید و سیستم به طور خودکار درجه بندی را به نصف تقسیم می کند.

ساخت نشانگر

این نرم افزار الگوریتم های پیچیده مبتنی بر هوش مصنوعی را با دستکاری های دستی ترکیب می کند تا به اپراتور کمک کند تا از مواد بهینه استفاده کند. کاربران یک منطقه کاری موقت برای تجسم و قرار دادن قطعات کارآمدتر دریافت می کنند.

واردات/صادرات فایل ها

در TUKAcad، کاربران این امکان را دارند که چندین فرمت فایل را وارد و صادر کنند. فایل های TUKAcad را می توان به DXF، AAMA یا ASTM صادر کرد.

 

F&Q Before Installation
توضیحات مــهم قبل از خرید محصــــــول
user Comments
نظــرات کـاربـــران
فاقد دیدگاه
دیدگاهی برای این محصول ثبت نشده است. اولین دیدگاه را شما بنویسید.
ثبت دیدگاه