ورود و ثبت نام

Richpeace v10

قیمت : 2,000,000 تومان
دسته بندی اصلی
لباس
تعداد فروش
0
شناسه محصول
7394
Product Description
توضیحات محصــــــول

مهمترین ویژگی اصلاح پیوندی است: شامل پیوند خطوط طراحی، پیوند خطوط طرح، الگوها و خطوط طراحی، ابزار دارت انتقال، ابزار تنظیم حرکت و چرخش، ابزار آینه و سایر ابزارها، تنظیم یک قسمت و همه قسمت های مرتبط دیگر با هم اصلاح می شوند، بریدگی، سوراخ دکمه، مته، دارت، پلیسه و سایر عناصر نیز می توانند مرتبط شوند.

بخش طراحی و درجه بندی عملکرد نرم افزار CAD لباس اصلی را حفظ می کند، می تواند دارت، دارت انتقال، پلیسه ها و غیره را اضافه کند، سبک های درز غنی، شناسایی فرآیند، انواع مختلف خطوط قابل تنظیم را ارائه می دهد. به کاربران امکان می دهد کتابخانه واحد خود را مانند یقه، سرآستین و غیره ایجاد کنند و هنگام استفاده مستقیماً آنها را بارگذاری کنند.

بخش درجه بندی انواع روش های درجه بندی را ارائه می دهد: خطوط و الگوهای طراحی را می توان به طور خودکار درجه بندی، درجه بندی نقطه، درجه بندی کلیدهای جهت دار، درجه بندی منظم و درجه بندی متناسب، درجه بندی موازی و سایر ابزارهای درجه بندی ویژه انجام داد.

دکمه، خط دانه، بریدگی، مته و سایر موارد شناسایی را می توان بر روی خطوط طراحی در قسمت درجه بندی ویرایش کرد.

بخش درجه بندی عملکرد محتوای پایین را ارائه می دهد، محاسبه میزان پر شدن کل قطعه یا قسمت، که برای شرکت پوشاک پایین برای محاسبه مقدار و هزینه مناسب است.

بخش درجه بندی عملکرد ورودی دیجیتال را ارائه می دهد

نرم افزار چینی

 

F&Q Before Installation
توضیحات مــهم قبل از خرید محصــــــول
user Comments
نظــرات کـاربـــران
فاقد دیدگاه
دیدگاهی برای این محصول ثبت نشده است. اولین دیدگاه را شما بنویسید.
ثبت دیدگاه