ورود و ثبت نام

MillBox Dental CAM 2023

قیمت : رایگان
دسته بندی اصلی
دندانپزشکی
تعداد فروش
0
شناسه محصول
7293
Product Description
توضیحات محصــــــول

MillBox – راه حل کامل CAM دندانپزشکی برای ترمیم هر گونه ترمیم

MillBox به لطف رابط کاربر پسند، نوآورانه و جذاب خود، روند مرتب سازی ترمیم ها در مواد و ایجاد مسیر ابزار را ساده می کند. کاربران جدید می توانند خیلی سریع عملیات طرح بندی را حتی بدون آموزش خاص یا با حداقل آموزش شروع کنند. MillBox بر روی یک پلت فرم قدرتمند CAM ساخته شده است که استفاده از آن بسیار آسان است و زمان صرف شده برای پردازش سفارشات را به حداقل می رساند. و این به نوبه خود به آزمایشگاه ها بازده قابل توجهی از سرمایه گذاری در فناوری های دیجیتال می دهد.

یادداشت‌های انتشار – نگاهی به برخی از اخبار و به‌روزرسانی‌های اصلی نرم‌افزار بیندازید :

منوی بازیابی (تغییر ویژگی موجود – MillBox)

این تغییر ویژگی به شما امکان می دهد بدون نیاز به باز کردن قفل ترمیم ها در قسمت خالی به اطلاعات کلیدی مانند ضخامت ترمیم و تناسب حفره دسترسی داشته باشید.

تغییر مجموعه ماشین/ابزار (تغییر ویژگی موجود – MillBox)

از این پس، نه تنها می‌توانید دستگاه فرز خود را تغییر دهید، بلکه می‌توانید بدون شروع مجدد فرآیند تودرتو و محاسبات، نوع قطعه‌ای را که روی آن ماشین‌کاری می‌کنید نیز تغییر دهید.

Chamfer (تغییر ویژگی موجود – MillBox)

اکنون پخ ها را می توان هم در بالا و هم در سمت پایین اختصاص داد.

جایگزین کردن مرورگر (تغییر ویژگی موجود – MillBox)

عملکرد مرورگر Raplace اکنون با ارائه امکان وارد کردن یک رابط واحد (به جای یک فایل کاملاً جایگزین.txt) در یک پوشه خالی در درخت جایگزین، و همچنین امکان سفارشی سازی برای انتخاب و سازماندهی بهتر موارد موجود، بهبود یافته است. جایگزین کتابخانه ها شود

فرز جزئی (تغییر ویژگی موجود – MillBox)

بازنگری کامل محاسبه آسیاب جزئی انجام شده است. به لطف رابط جدید، اکنون می‌توانید اطلاعاتی در مورد ابزارها و موقعیت‌یابی با استفاده از روشی روان‌تر داشته باشید.

میانبرهای قابل تنظیم (پیکربندی – MillBox)

یک برگه میانبر جدید به گفتگوی پیکربندی اضافه شد تا کاربران بتوانند دنباله کلید را برای اکثر میانبرهای MillBox سفارشی کنند.

ایجاد فایل های پشتیبان پشتیبانی (پیکربندی – MillBox)

برای پشتیبان گیری از کار فعلی برای پشتیبانی، یک میانبر جدید اضافه شده است: CTRL+ALT+B

تنظیمات جدید: قفل کردن خالی در حال استفاده (ویژگی جدید – MillBox)

یک تنظیم جدید در تنظیمات MillBox در قسمت General > Blanks اضافه شده است: فایل‌های خواندن نوشتن «.blk» را پس از انتخاب قفل کنید تا از استفاده از آن‌ها توسط جلسات دیگر جلوگیری شود. با روشن کردن این تنظیم، هر زمان که یک فضای خالی توسط MillBox باز شود، قفل می شود و با نصب دیگری باز نمی شود. این می تواند مانع از وارد شدن همزمان یک قطعه خالی به چندین ایستگاه تودرتوی MillBox شود. قسمت خالی تا زمانی که منتشر شود یا پروژه تغییر MillBox یا بسته شود قفل خواهد شد.

[صادرات] پیش نمایش استخراج (تغییر ویژگی موجود – MillBox) – ویژگی جدید

رابط کاربری اتصال صادرات برای نمایش حجم های استخراج در کنار هم با پیش نمایش مش استخراج شده ساده شده است. در گذشته، کاربران مجبور بودند بین مرحله 1 و 2 به عقب و جلو حرکت کنند تا بررسی کنند که آیا اتصال استخراج شده مطابق با انتظارات است یا خیر.

 

F&Q Before Installation
توضیحات مــهم قبل از خرید محصــــــول
user Comments
نظــرات کـاربـــران
فاقد دیدگاه
دیدگاهی برای این محصول ثبت نشده است. اولین دیدگاه را شما بنویسید.
ثبت دیدگاه