ورود و ثبت نام

MillBox Dental CAM 2022

قیمت : 2,000,000 تومان
دسته بندی اصلی
دندانپزشکی
تعداد فروش
0
شناسه محصول
7288
Product Description
توضیحات محصــــــول

– راه حل کامل CAM دندانپزشکی برای ترمیم هر گونه ترمیم

MillBox به لطف رابط کاربر پسند، نوآورانه و جذاب خود، روند مرتب سازی ترمیم ها در مواد و ایجاد مسیر ابزار را ساده می کند. کاربران جدید می توانند خیلی سریع عملیات طرح بندی را حتی بدون آموزش خاص یا با حداقل آموزش شروع کنند. MillBox بر روی یک پلت فرم قدرتمند CAM ساخته شده است که استفاده از آن بسیار آسان است و زمان صرف شده برای پردازش سفارشات را به حداقل می رساند. و این به نوبه خود به آزمایشگاه ها بازده قابل توجهی از سرمایه گذاری در فناوری های دیجیتال می دهد

گزینه های جدید خشن کردن و تکمیل O’RING – ویرایشگر استراتژی

دیگر عملیات دستی برای موقعیت یابی o’ring وجود ندارد! با گزینه های خشن و تکمیل جدید برای O’ring، اپراتور دیگر نیازی به ایجاد فضای اورینگ برای درج دستی نخواهد داشت. استراتژی را به روز کنید و همه آن پیشرفت ها را در مدتی دریافت کنید!

ایجاد خودکار پروتز متحرک – ویرایشگر استراتژی

این استراتژی اکنون فرصت زبر کردن خودکار پاکت‌های حفره‌ها را به عنوان اولین عمل در فرآیند ایجاد پروتز دو مرحله‌ای ارائه می‌دهد. با استفاده از کد استراتژی که به طور خودکار CNC را در دو اسلات مختلف می شکند، اپراتور فقط باید به صورت دستی حفره ها را با مواد مناسب پر کند و منتظر راه اندازی خودکار CNC برای نتایج سریع تر و مطمئن تر باشد.

عملکرد “پروژه تحقیقاتی“.

در تابع پروژه تحقیقاتی اکنون می توان از کد لات به عنوان فیلتر استفاده کرد، علاوه بر این، جستجو اکنون همه جاهای خالی پروژه ها را در نظر می گیرد (در صورتی که پروژه بیش از یک مورد داشته باشد). این باعث صرفه جویی در زمان و بهبود بیشتر معیارهای انتخاب اطلاعات می شود.

تابع “شیء خنثی“.

تابع “شیء خنثی” به شما امکان می دهد فایل های STL. را بدون تجزیه و تحلیل وارد کنید. پس از وارد کردن، اپراتور به صورت دستی اقدام به شناسایی منحنی ها و/یا درپوش های مربوطه کرده و محاسبات را منحصراً در مناطق انتخاب شده راه اندازی می کند. این تابع به ویژه در مورد اشیاء مختلط یا پیچیده مرتبط است زیرا فقط با عمل کردن بر روی نقاط مورد علاقه در زمان صرفه جویی می کند.

PIN MULTISELECTION  

پین چند انتخابی اکنون از نوار ابزار MillBox با میانبر “CTRL+SHIFT+A” در دسترس است. از طریق دستور، در صورت عدم انتخاب، انتخاب بر روی تمام پین های پروژه اعمال می شود، در غیر این صورت فقط روی پین های شی انتخاب شده اعمال می شود.

F&Q Before Installation
توضیحات مــهم قبل از خرید محصــــــول
user Comments
نظــرات کـاربـــران
فاقد دیدگاه
دیدگاهی برای این محصول ثبت نشده است. اولین دیدگاه را شما بنویسید.
ثبت دیدگاه