ورود و ثبت نام

Blender for dental 4

قیمت : 2,000,000 تومان
دسته بندی اصلی
نرم افزار
تعداد فروش
0
شناسه محصول
7237
Product Description
توضیحات محصــــــول

Blender for dental پلاگین های قدرتمندی را برای Blender، برنامه نرم افزار منبع باز رایگان و محبوب ارائه می دهد. افزونه‌های نرم‌افزار CAD دندانپزشکی ما برای انجام وظایف خاص دندان‌پزشکی، مانند کار با Crown & Bridge یا طراحی راهنمای ایمپلنت، با دقت طراحی شده‌اند. هر ماژول برای خرید فردی در دسترس است و به شما این امکان را می دهد که فقط ماژول هایی را انتخاب کنید که با نیازهای شما مطابقت دارند.

هنگامی که ماژول Blenderfordental® را خریداری می کنید، به آموزش های جامعی دسترسی پیدا می کنید که راهنمایی های گام به گام را در مورد استفاده از عملکرد کامل ماژول ارائه می دهد. آموزش‌های ساده ما به شما این امکان را می‌دهد تا از قابلیت‌های ماژول بدون در نظر گرفتن سطح تخصص خود، به طور موثر استفاده کنید.

چه نیاز به ایجاد مدل‌های سه بعدی پیچیده، ساخت اسپلینت‌های ارتودنسی یا انجام روش‌های پیچیده مانند توسعه راهنمای ایمپلنت داشته باشید، Blenderfordental® شما را پوشش می‌دهد. طیف وسیعی از ماژول‌های ما را کاوش کنید، مواردی را انتخاب کنید که مطابق با نیازهای شما هستند و از ویژگی‌های پیشرفته نرم‌افزار CAD دندانپزشکی ما بهره ببرید.

F&Q Before Installation
توضیحات مــهم قبل از خرید محصــــــول
user Comments
نظــرات کـاربـــران
فاقد دیدگاه
دیدگاهی برای این محصول ثبت نشده است. اولین دیدگاه را شما بنویسید.
ثبت دیدگاه