ورود و ثبت نام

VStitcher 2023

قیمت : رایگان
دسته بندی اصلی
لباس
تعداد فروش
0
شناسه محصول
7226
Product Description
توضیحات محصــــــول

Style توسط Lectra ایده‌ها، گرایش‌ها، ترکیب‌ها و رنگ‌ها را تعریف می‌کند، مجموعه‌های تابستانی، بهار، پاییز و زمستان را طراحی می‌کند. سفارش پروژه های خلاقانه با سازگاری و قابلیت اطمینان آسان. این به طراحان در تمام مراحل کلیدی فرآیند طراحی مد کمک می‌کند و به تیم‌های طراحی اجازه می‌دهد تا پانل‌ها، نقشه‌های خطی و شکل‌ها را ایجاد کنند و کارایی را در تمام مراحل تعریف و توسعه مفهوم بهبود بخشد.

این نرم افزار دارای مجموعه ای ساده از ابزارهایی است که به طور خاص برای مد و منسوجات ایجاد شده اند. طراحان می توانند به سرعت کار کنند و به طور موثر با سایر تیم ها ارتباط برقرار کنند تا از اشتباهات ناشی از تفسیر نادرست جلوگیری کنند.

Kaledo چگونه کمک می کند؟

تضمین خلاقیت

تبدیل یک مفهوم به یک محصول برنده، دغدغه طراح و برند است. راه حل Kaledo بر اساس دانش مد و بهترین شیوه های طراحی برای ایجاد سبک های نوآورانه است. توسعه ورق های فنی دقیق را با روندها و رنگ های فصلی تسهیل می کند.

متحد کردن تیم ها

ایجاد پل بین تیم های خلاق و تیم های فنی یک چالش است، اما برای اطمینان از همکاری روان تر بر اساس رویکرد پروژه عملی و بهترین تجربه در نوع خود ضروری است، Kaledo کار تیمی را برای اطمینان از تبادل دقیق اطلاعات تسهیل می کند.

تسریع در فرآیند طراحی

اتصال طرح به سایر نقاط سازمان برای کاهش زمان تحویل ضروری است. Kaledo به طراحان اجازه می دهد تا طرح ها و طرح های پارچه را با همکاران توسعه محصول، تیم های تولید و تامین کنندگان خود در یک پلت فرم به اشتراک بگذارند .

F&Q Before Installation
توضیحات مــهم قبل از خرید محصــــــول
user Comments
نظــرات کـاربـــران
فاقد دیدگاه
دیدگاهی برای این محصول ثبت نشده است. اولین دیدگاه را شما بنویسید.
ثبت دیدگاه