ورود و ثبت نام

نرم افزار Exocad نسخه Rijeka 3.1

قیمت : 2,000,000 تومان
حجم
3 گیگابایت
دسته بندی اصلی
نرم افزار
تعداد فروش
0
شناسه محصول
7050
Product Description
توضیحات محصــــــول

خرید شامل ماژول های زیر است:

  1. ماژول ایمپلنت
  2. ماژول نوار
  3. خالق مدل
  4. ماژول بایت اسپلینت
  5. ماژول موقت PartialCAD
  6. ماژول فول دنچر
  7. ماژول TrueSmile
  8. بیان کننده مجازی
  9. واردات حرکت فک
  10. نمایشگر DICOM
  11. خالق لبخند
  12. کتابخانه دندان

با بیش از 45 قابلیت جدید و 85 قابلیت ارتقا یافته، DentalCAD ​​3.1 Rijeka می تواند در وقت شما صرفه جویی کند و عملیات شما را از برنامه ریزی درمانی تا طراحی و ساخت ساده کند!

ماژول الحاقی طراحی لبخند Exocad Smile Creator

شامل ویژگی های تجسم و مستندسازی جدید است. تصحیح رنگ برای عکس های پیش نمایش واقعی تر بهبود یافته است. نمای کشویی قبل و بعد جدید. گزارش جدید PDF “طراحی لبخند” مستندات کاملی از فرآیند طراحی زیبایی را امکان پذیر می کند و به آزمایشگاه ها و دندانپزشکان اجازه می دهد تا ارتباط موثرتری داشته باشند. “پنجره لبخند” جدید برای تجسم سریع در چهره در سراسر گردش کار CAD – نتیجه طراحی را در زمان واقعی در عکس بیمار مشاهده کنید.

از طرح ها بهره بیشتری ببرید

استفاده مجدد از تنظیمات دندان سفارشی – افزایش کارایی و استفاده مجدد از طرح ها در طول سفر بیمار برای مدل ماکت، پوزخند کلیپ، تعمیر موقت و کار نهایی از همان فرم و پیکربندی استفاده کنید.

زمان طراحی را به حداقل برسانید، نتایج را به حداکثر برسانید

چند قدم تا ترمیم نهایی

ترمیم های تک واحدی غرفه و همچنین ترمیم های پیچیده فوقانی و تحتانی را در یک حرکت طراحی کنید. در پرواز، حرکات مفصل‌کننده را دوباره محاسبه و تجسم کنید. با ویژگی بهبود یافته Instant Anatomic Morphing، می‌توانید ترمیم‌های تک واحدی را با کلیک کمتر ایجاد کنید. هنگامی که یک اسکن پیش از عمل در دسترس است، از تولید تاج بسیار خودکارتر لذت ببرید – آناتومی قبلی به طور خودکار تکرار می شود و حفظ عملکرد و فرم آناتومیک بیمار را سریعتر و ساده تر می کند.

بهبود ماژول پروتز کامل

کنترل بیشتری بر طراحی پروتز خود به دست آورید. ترتیبات خلفی را نیز سفارشی کنید و به شما حق انتخاب بیشتری نسبت به تنظیمات پروتز می دهد. با ذخیره کردن پیش تنظیم های فردی، اکنون در پروتزهای تک قوس، به راحتی کتابخانه ها را گسترش دهید.

مدل خالق اکنون بصری تر است !

Model Creation اکنون بطور قابل توجهی خودکارتر شده است. ویژگی جدید «مدل‌های سریع» برای تولید مدل بسیار خودکار باعث صرفه‌جویی در زمان و کاهش ورودی کاربر در طول فرآیند طراحی مدل می‌شود. از بین سه نوع متمایز مدل سریع انتخاب کنید تا با نیازهای خاص شما مطابقت داشته باشد.

!! یکپارچه تر با تجهیزات آزمایشگاهی !!

* Virtual Articulator پیشرو در بازار این ماژول تصفیه شده بهترین عملکرد را ارائه می دهد. مفصل‌کننده‌های فیزیکی واقعی‌تر و دقیق‌تر از هر نرم‌افزار CAD دیگری توسط Virtual Articulator Module شبیه‌سازی می‌شوند. اکنون با دستگاه‌های بیشتری مانند مفصل‌کننده‌های معروف SAM و Ivoclar سازگار است.

* داده ها بر روی فایل articulator مجازی آسیاب و چاپ با سهولت Exocam فرآیندهای کاربر پسندتری را ارائه می دهد، در حالی که اکسوپرینت ادغام های اضافی را ارائه می دهد.

راه حل CAM یکپارچه برای ماشین های فرز از exocad، exocam، اخیراً به روز شده است و اکنون گردش کار تولید کاربر پسندتری را ارائه می دهد که برای انجام بیشتر فعالیت های مرتبط با CAM به حداقل آموزش نیاز دارد. بیش از 40 پرینتر سه بعدی، از جمله پرینترهای معروف ترین تولیدکنندگان، ممکن است به لطف گسترش ادغام چاپ سه بعدی اگزوپرینت، مستقیماً در جریان کار تولید از exocad ادغام شوند. نکات مهم دیگر بهبود اسناد و مدارک بهبود یافته پرونده ابزارهای داخلی جدید مدیریت اسکرین شات جمع آوری، ویرایش و برچسب گذاری اسکرین شات ها را ممکن می سازد. فرم آزاد ویژگی های تشکیل دهنده آزاد آناتومیک برای استفاده بهتر بخش‌های آسیب‌دیده از طراحی اکنون به صورت بصری برجسته شده‌اند و یک نمای کلی از پارامترهای تطبیقی ​​ارائه می‌دهند.

 

F&Q Before Installation
توضیحات مــهم قبل از خرید محصــــــول
user Comments
نظــرات کـاربـــران
فاقد دیدگاه
دیدگاهی برای این محصول ثبت نشده است. اولین دیدگاه را شما بنویسید.
ثبت دیدگاه