ورود و ثبت نام

نرم افزار کودایگناستیکس – coDiagnostiX

قیمت : 2,000,000 تومان
دسته بندی اصلی
نرم افزار
تعداد فروش
0
شناسه محصول
7034
Product Description
توضیحات محصــــــول

coDiagnostiX اکنون در دسترس است. ویژگی‌های اصلی جدید شامل مجموعه‌ای کاملاً جدید از راهنماهای جراحی هیجان‌انگیز مانند راهنماهای کاهش استخوان و راهنماهای ریشه است.

راهنمای کاهش استخوان

اکنون گزینه کاملاً جدیدی برای طراحی راهنمای کاهش استخوان برای موارد بیمارانی که نیاز به کاهش استخوان قبل از کاشت ایمپلنت دندانی دارند، در دسترس است. این راهنماهای جدید از برش ساختارهای استخوانی با هدایت ابزاری مانند اره پیزو در امتداد یک صفحه از پیش تعریف شده پشتیبانی می کنند. ابتدا یک پروفیل برش را تعریف کنید، سپس با راهنمای آشنای Guide Design Wizard یک راهنمای کاهش استخوان بر اساس این پروفایل طراحی کنید. از همین فرآیند می‌توان برای برنامه‌ریزی لیفت سینوس خارجی یا آپیکوتومی هدایت‌شده نیز استفاده کرد.

راهنمای ریشه دندان

راهنماهای ریشه دندان به شما این امکان را می دهند که به مواردی که کلسیفیکاسیون کانال پالپ یا کانال های ریشه مشکل دارند به روشی ایمن و هوشمندانه نزدیک شوید. آنها به طور دقیق مته را به کانال ریشه محو شده هدایت می کنند تا یک حفره دسترسی ایجاد کنند. یک مته ریشه را از پایگاه داده یکپارچه انتخاب کنید و آن را به همان روش ایمپلنت قرار دهید. سپس یک آستین مناسب اختصاص دهید و یک راهنمای جراحی با coDiagnostiX آشنا طراحی کنید.

راهنمای طراحی جادوگر

* راهنمای کاهش استخوان coDiagnostiX

* راهنمای اندودنتیکس coDiagnostiX

آموزش یکپارچه برای تازه واردان

با آموزش یکپارچه جدید، coDiagnostiX به کاربران مبتدی روشی نوآورانه برای اجرای روتین های آموزشی به طور مستقیم در رابط کاربری coDiagnostiX خود ارائه می دهد، و پرونده بیمار خود را با دستورالعمل های گام به گام پوشش می دهد. درس ها به طور مداوم گسترش می یابند و از توابع اساسی (مانند ایجاد مجموعه داده ها) تا توابع پیشرفته مانند تقسیم بندی را شامل می شوند.

امکانات:

  1. برنامه ریزی به عقب
  2. پروتز و استخوان محور
  3. نتایج قابل پیش بینی
  4. ایمن و کارآمد OR
  5. جدید: برای فک های نیمه بی دندان، قالب حفاری اکنون می تواند به صورت دیجیتالی و بدون قالب های اشعه ایکس قبلی تولید شود. Imprint یا Model و مجموعه داده Dicom برای برنامه ریزی کافی است!
  6. جدید: اگر پروتز کامل کافی وجود داشته باشد، پروتز با علائم مرجع ارائه می شود و قبل از قرار گرفتن در معرض DVT اسکن می شود. بدون نیاز به الگوی اشعه ایکس!
  7. جدید: اکنون با گزینه فیکساسیون در استخوان
  8. جدید: مناسب برای مفاهیم همه به چهار و دندان در روز
  9. جدید: گردش کار دیجیتالی گسترده، از الگوی حفاری کاملا دیجیتال تا بازسازی فوری. اباتمنت ها و تجهيزات قبل از عمل انجام مي شود.

 

نرم افزار برنامه ریزی ایمپلنت coDiagnostiX. این نرم افزار برای برنامه ریزی دقیق سه بعدی ایمپلنت ها استفاده می شود. موقعیت مطلوب ایمپلنت را می توان دقیقاً به صورت مجازی برنامه ریزی کرد. به لطف طیف گسترده ای از عملکردهای نرم افزاری، ایمپلنت برای دندانپزشک ایمن تر، سریع تر و راحت تر می شود.

راحتی درمان عالی !

بیمار از راحتی درمان عالی بهره می برد. به منظور حفظ سطح بالایی از دقت و ایمنی در حین کاشت، می‌توانیم یک قالب حفاری با دقت بالا بر اساس پروتکل‌های معنادار تولید کنیم. برنامه ریزی ایمپلنت دیجیتال اعتماد بیمار را نیز تقویت می کند. به راحتی می توان روی مانیتور توضیح داد که چگونه ایمپلنت ها برنامه ریزی شده اند و چگونه کاشت انجام می شود.

مزایای برنامه ریزی ایمپلنت دیجیتال :

  1. ایمنی برای دندانپزشکان و بیماران
  2. عملکرد هشدار دهنده فاصله بین ایمپلنت و عصب و همچنین بین ایمپلنت ها
  3. نمایش دقیق تر اعصاب در ناحیه ایمپلنت مستقیم
  4. تنظیم فردی قطر عصب
  5. محو شدن جداگانه در داخل و خارج عصب
  6. گزینه های کنترل متنوع توسط جراح و تکنسین دندانپزشکی
  7. خروجی پروتکل را با تمام مختصات ایمپلنت چاپ کنید
  8. انتقال خودکار DICOM
  9. تشخیص خودکار عصب

 

با طراحی دندانپزشکی مدرن که اجازه این نرم افزار را می دهد، یک دندانپزشک دیجیتال شوید. بازدید مشتری بعدی خود را منحصر به فرد کنید. به عنوان یک دندانپزشک حرفه ای مدرن، انتظارات را برآورده کنید.

F&Q Before Installation
توضیحات مــهم قبل از خرید محصــــــول
user Comments
نظــرات کـاربـــران
فاقد دیدگاه
دیدگاهی برای این محصول ثبت نشده است. اولین دیدگاه را شما بنویسید.
ثبت دیدگاه