ورود و ثبت نام

نرم افزار matrix gold نسخه 2.2

قیمت : 2,000,000 تومان
حجم
5گیگابایت
دسته بندی اصلی
نرم افزار
تعداد فروش
0
شناسه محصول
6930
Product Description
توضیحات محصــــــول

قدرتمندترین برنامه CAD برای جواهرات

MatrixGold 2019 بعد جدیدی به راه حل های پیشرفته CAD Gemvision اضافه می کند. این ویژگی های برتر Matrix و RhinoGold را با یک رابط کاربری ساده و کاملاً قابل تنظیم ترکیب می کند. MatrixGold قدرت بیشتر، مجموعه‌ای از ابزارها، گردش کار بصری و بهره‌وری افزایش یافته را به شما ارائه می‌دهد.

تاریخچه پارامتریک

تاریخچه پارامتری روشی برای پیوند دادن پیکربندی های ساخته شده در دستورات MatrixGold است. هنگامی که پیکربندی ها را به روز می کنید و یک فرمان پویا را تکمیل می کنید، سایر دستورات پویا در حال استفاده واکنش نشان می دهند و آن تغییرات را منعکس می کنند و طراحی شما را دست نخورده نگه می دارند. این گردش کار با نگه داشتن یک رکورد از تمام دستورات استفاده شده در طراحی شما، امکان ویرایش در هر مرحله از فرآیند طراحی، تغییر تعداد سنگ ها، عرض ها، ضخامت ها، شکل سنگ ها، اندازه انگشت ها و غیره را فراهم می کند. تاریخچه پارامتری زمان طراحی را کاهش می دهد. نصف و کمک به رشد مجموعه جواهرات خود را.

Booleans و Cutters قابل ویرایش

Booleans در نرم افزار CAD برای کنترل روشی که هندسه از هندسه کم یا به قطعه دیگری از هندسه اضافه می شود، استفاده می شود. قبلاً، هنگامی که از کاتر بولین استفاده می کردید، طرح شما دیگر قابل ویرایش نبود. اکنون، پس از یک اتحاد یا تفریق، می‌توانید به ایجاد تغییرات در طرح ادامه دهید. این انعطاف‌پذیری به طراح این امکان را می‌دهد که در هر مرحله از فرآیند طراحی، تغییراتی در مدل ایجاد کند.

موتور رندر چرخه ها

اکنون می توانید رندرهای زیبایی را با موتور Cycles جدید ایجاد کنید. رندرها با فلز و جواهرات زیبا عکس واقع گرایانه هستند

F&Q Before Installation
توضیحات مــهم قبل از خرید محصــــــول
user Comments
نظــرات کـاربـــران
فاقد دیدگاه
دیدگاهی برای این محصول ثبت نشده است. اولین دیدگاه را شما بنویسید.
ثبت دیدگاه